Powered By Blogger

Tuesday, February 04, 2020

Γεωργίου τοῦ Πτωχοῦ Οἱονεί Διαθήκη





Οἱ ρίζες μου κρατιοῦνται ζωντανές ἀπό τά νερά τοῦ ἱεροῦ Νείλου
κοντά στό δέλτα του, ἐκεῖ πού πλησιάζει τήν Μεσόγειο,
πρίν ἀφεθεῖ, ἀνυπεράσπιστος ἐρωμένος, στήν ἀγκαλιά της.

ταν ἐγκαταλείψει ἡ ψυχή τό σῶμα μου,
τήν εὐλογημένη καί καλήν ἐκείνην ρα,
θέλω τή νεκρή πλέον σάρκα μου, νά τήν παραδώσετε στήν πυρά
στε νά καθαρθεῖ πλήρως,
ἀπό τά στίγματα τῶν παθημάτων τοῦ ἐπιγείου βίου μου.

Καί ταν θά ἀπομείνει ἀπό τήν ὑλική μου ὑπόσταση
μιά χούφτα σκόνη
ἀφῆστε την, παρακαλῶ,
ἐκτεθειμένη στούς τέσσερις ἀνέμους καί στό γαλάζιο τῆς θάλασσας....



Μέ ἀφορμή τό πορτέτο ἑνός νέου ἐπί τῆς σαρκοφάγου του, πού βρέθηκε στό Φαγιούμ τῆς Αἰγύπτου.

4 Φεβρουαρίου τοῦ σωτηρίου τους 2020 ἀπό τῆς Χριστοῦ γεννήσεως.

No comments: