Powered By Blogger

Saturday, February 27, 2021

Στοχασμός γι’ αυτόν που δεν έρχεται, γι’ αυτόν που δεν φεύγει



Αυτό το σώμα δεν είμαι εγώ.

Δεν με περιορίζει τούτο το σώμα.

Είμαι ζωή χωρίς σύνορα.

Δεν έχω γεννηθεί ποτέ, δεν έχω πεθάνει ποτέ.

Κοιτάξτε τον ωκεανό και τον ουρανό, 

πλημμυρισμένο με αστέρια,

είναι εκδηλώσεις του θαυμάσιου Αληθινού 

Νου μου.

Από την έναρξη του χρόνου, ήμουν ελεύθερος.

Η γέννηση και ο θάνατος είναι μόνο πόρτες, 

που διαβαίνουμε, ιερά κατώφλια στο ταξίδι 

μας.

Η γέννηση και ο θάνατος είναι ένα παιχνίδι 

κρυφτού.

Γέλασε λοιπόν μαζί μου,

κράτα το χέρι μου, ας πούμε αντίο,

πες αντίο, θα ξανασυναντηθούμε σύντομα.

Συναντιόμαστε σήμερα.

Θα συναντηθούμε ξανά αύριο.

Θα συναντιόμαστε στην πηγή κάθε στιγμή.

Συναντιόμαστε ο ένας με τον άλλον σε όλες 

τις  μορφές ζωής.



Πριν 49 μέρες έφυγε ειρηνικά η Αδελφή Lan Nghiem, μέλος της Βουδιστικής Κοινότητας Plum Village στη Γαλλία.

Σύμφωνα με την βουδιστική παράδοση, στις 49 μέρες από την αναχώρηση κάποιου ανθρώπου από την επίγεια διαδρομή του, γίνεται ένα μνημόσυνο. Στο μνημόσυνο της Αδελφής Lan Nghiem, οι Αδελφές και οι Αδελφοί της Κοινότητας αφιέρωσαν στη μνήμη της το ποίημα, που είναι στοχασμός γι’ αυτόν που δεν έρχεται, γι’ αυτόν που δεν φεύγει.


Η Κοινότητα Plum Village ακολουθεί την παράδοση του Φωτισμένου και Αγαπημένου Δασκάλου Thich Nhat Hanh.



Η απόδοση του ποιήματος από τα αγγλικά στα ελληνικά

έγινε από τον “Trusting Care of the Heart”




No comments: