Sunday, November 12, 2006
Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ
Προτού μια ή δύο μέρες, ένας αναγνώστης, που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο (;) 'Anonymous' επισκέφθηκε τούτη την ιστοσελίδα μου, διάβασε ορισμένα δημοσιεύματά μου και άφησε λακωνικά, δύο σχόλιά του. Προβάλλει ως μομφή σε βάρος μου, το ό,τι είμαι Εβραίος*(όπως με θεωρεί), που επιδιώκω μαζί με άλλους όμοιούς μου (Εβραίους) να καταστρέψουμε την Ελλάδα και τους Έλληνες. Στο άλλο σχόλιο κατηγορεί τη θρησκεία του Ισλάμ με χυδαίες εκφράσεις και με παρακαλεί να διαβιβάσω, ως Εβραίος, τους χαιρετισμούς μου σε κάποιον 'Μορδεχάι', που τελικά υπονοεί τον άλλοτε πρωθυπουργό της χώρας κ. Κ. Σημίτη.
Προσωπικά είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος, που η Ελλάδα, ο τόπος μου, στα πλαίσια του δημοκρατικού εκσυγχρονισμού της, διαθέτει μια Ανεξάρτητη Αρχή που προστατεύει από κάθε είδους παραβίαση τον εσωτερικό πυρήνα κάθε ανθρώπου που ζει σε τούτο τον τόπο, που προστατεύει με άλλα λόγια τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα του καθενός και της καθεμιάς και επίσης έχει μια αρκετά αυστηρή νομοθεσία, που από τη μια μεριά προστατεύει τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα κάθε ανθρώπου από βάρβαρες παραβιάσεις και χρήσεις και από την άλλη προβλεπει σοβαρές ποινικές κυρώσεις σε βάρος όσων παραβιάζουν το νόμο.
Ρατσισμός υπάρχει στην Ελλάδα, δυστυχώς.... Ίσως δεν είναι αυστηρά ιδεολογικά θεμελιωμένος, όπως συμβαίνει με τον ρατσισμό των λευκών Αμερικανών, ιδίως του Νότου, έναντι των Αφροαμερικανών ή όπως συνέβαινε με το ρατσιμό που εξέθρεψε το καθεστώς του φυλετικού διαχωρισμού στη Δημοκρατία της Νότιας Αφρικής. Πάντως ρατσιμός υπάρχει. Και εκδηλώνεται κατά των Εβραίων, κατά των Αλβανών, κατά των Μακεδόνων σλαβικής καταγωγής της γειτονικής μας Δημοκρατίας της Μακεδονίας, που συχνά κάποιοι τους αποκαλούν 'γυφτοσκοπιανούς', κατά των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των πιο γνωστών ως 'Γιαχωβάδων', κατά των Μουσουλμάνων της Θράκης, ιδίως όσων αυτοπροσδιορίζονται εθνοτικά ως Τούρκοι, και εναντίον κάθε συνανθρώπου μας, που είναι διαφορετικός και θεωρείται ξένος προς την πλειοψηφία των Ελλήνων....
Το αν εγώ ή όποιος άλλος ή άλλη είμαστε Εβραίοι ή Τούρκοι ή Σλάβοι Μακεδόνες ή Αρβανίτες είναι κάτι που αφορά αποκλειστικά εμάς τους ίδιους και κανέναν άλλον. Σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει στην Ελλάδα η ιδιότητα του Έλληνα, ως πολίτη αυτής της χώρας, δεν επιτρέπεται να καθορίζεται με χρήση κριτηρίων φυλετικού χαρακτήρα, ούτε είναι ανεκτές διακρίσεις σε βάρος των Ελλήνων πολιτών με κριτήρια τα θρησκευτικά πιστεύω τους.
Δυστυχώς όμως, υπάρχουν συνάνθρωποι, που αγνοούν θεμελιώδεις αλήθειες και ζουν σ' ένα βάραθρο σκοτεινών προκαταλήψεων, οι οποίες υφαίνουν πλέγματα φόβου μέσα στις έλικες του εγκεφάλου τους και τρέμουν μπροστά σε όποιον είναι διαφορετικός ή θεωρείται ξένος. Τέτοιο άνθρωποι δεν ανήκουν μόνο σε κοινωνικές ομάδες του περιθωρίου. Απεναντίας, υπάρχουν ως μέλη της Βουλής των Ελλήνων, ασκούν διοίκηση ως επικεφαλής Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, στελέχώνουν υπηρεσίες του δημοσίου και των δήμων, εκφράζοντας το χωρίς επίγνωση αιτίας μίσος τους κατά των αλλοδαπών, των άλλων, των διαφορετικών, των ξένων, που προσέρχονται στις υπηρεσίες τους για να εξυπηρετηθούν. Ακόμα πιο τραγικά, ρατσιστές είναι επίσκοποι της Ελλαδικής Εκκλησίας, η οποία το 1872 στη Σύνοδο της Κωνσταντινουπόλεως διακήρυξε πως ο 'εθνοφυλετισμός' είναι αίρεση. Όχι μια απλή παράβαση τύπων ή παρέκκλιση από ηθικούς κανόνες, αλλά παράβαση της εκκλησιαστικής αλήθειας, που καθιστά εκείνον που υποπίπτει σε τούτη την αίρεση απόβλητο από την Εκκλησία. Κι όμως , πόσες φορές δεν ακούσαμε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Χριστόδουλο Παρασκευϊδη να γίνεται ένας προπαγανδιστής του πιο βάρβαρου εθνοφυλετισμού, ένας χυδαίος κήρυκας του ρατσισμού.... Και ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος Ρούσσας, επανειλημμένα έχει εκδηλώσει τις ρατσιστικές θέσεις του, τόσο παλαιότερα ως Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως (εκφραζόμενος κατά των Μουσουλμάνων της Θράκης), όσο και τώρα, που του δόθηκε η ευκαιρία να ασχολείται κατά τρόπο χυδαίο και ευτελή με τους Μακεδόνες Σλάβους της γειτονικής μας χώρας. Πριν μερικά χρόνια η Κομοτηνή έγινε θέατρο τραγικών, ευτυχώς μεμονωμένων, συγκρούσεων μεταξύ Μουσουλμάνων και Χριστιανών κατοίκων της πόλης. Υπήρξαν τραυματίες . Υπήρξαν θύματα προπηλακισμών. Όλοι γνωρίζουν στην Κομοτηνή, πως ο ηθικός αυτουργός εκείνης της επικίνδυνης κρίσης ανάμεσα στις δύο κοινότητες της πόλης ήταν ο Μητροπολίτης Μαρωνείας κ. Δαμασκηνός. Μόνον οι αρμόδιες αρχές του κράτους, που όφειλαν και μπορούσαν να αποκαλύψουν και να καταδικάσουν τη στάση του κ. Δαμασκηνού αντιμετώπισαν το όλο θέμα με τη σιγή!
Είναι τραγικό το πόσοι άνθρωποι, ακόμη και απόφοιτοι πανεπιστημίων ζουν μέσα στο βούρκο της κόλασης της άγνοιας και αναπαράγουν συνεχώς μολυσματικές προκαταλήψεις, εμφανιζόμενοι, ως δήθεν αμύντορες του Ελληνισμού, της Ελλάδος κ.α.ό.. Όσοι μιλούν πολλά για την καθαρότητά τους ως Ελλήνων, εύλογα γεννούν αμφιβολίες. Στ' αλήθεια, τί είμαστε, άλογα ιππικών αγώνων και μας απασχολεί η 'φυλετική' μας καθαρότητα ή άνθρωποι;
Δυστυχώς, υπάρχουν έμβια όντα, που φέρουν ανθρώπινο προσωπείο, αλλά η όλη τους συμπεριφορά και στάση ζωής καταδεικνύει πως είναι απλώς ένα προσωπείο, μια μάσκα, όχι το πρόσωπο του ανθρώπου....
*Δεν έχω την πρόθεση να επιβεβαιώσω ούτε να αρνηθώ την ιδιότητα που μου έχει αποδοθεί, ότι δηλαδή 'είμαι Εβραίος'. Δεν πρόκειται να ικανοποιήσω έστω και στο ελάχιστο, οποιονδήποτε ρατσιστή επώνυμο ή ανώνυμο, που διαχωρίζει τους ανθρώπους ανάλογα με τη φυλετική καταγωγή τους ή την εθνοτική τους συνείδηση. Η λέξη 'Εβραίος', όπως και η λέξη 'Έλληνας', 'Τούρκος', 'Κέλτης' αποτελούν επιθετικούς προσδιορισμούς, που αναφέρονται σε ανθρώπους. Το πρωτεύον είναι η ιδιότητά μας ως ανθρώπων και ανεξαρτήτως χρώματος επιδερμίδας ή άλλων εξωτερικών γνωρισμάτων, που μπορεί να ξεχωρίζουν μεταξύ τους τούς ανθρώπους, μέχρι σήμερα η επιστήμη δεν έχει δεχθεί παρά μόνον ένα "ανθρώπινο γένος", πραγμ,ατικότητα που καθιστά τις όποιες ρατσιστικές φαντασιώσεις σκέτα σκουπίδια.... Είμαι λοιπόν άνθρωπος και επιδιώκω να είμαι σε μια πορεία ατελεύτητης υπαρξιακής ολοκλήρωσης. Οι υπόλοιποι επιθετικοί προσδιορισμοί, που δείχνουν καταγωγή ή θρησκεία ή οτιδήποτε άλλο, υποχωρούν μπροστά στο κύριο γνώρισμα, αυτό του ανθρώπου.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment