Powered By Blogger

Wednesday, May 17, 2017

Πρόσφερε με ευσπλαχνία για να βρεις τον Αλλάχ ….

Απαντοχή της έλευσης του Ραμαζανιού

Από τα Σαράντα Χαντίθ Κουντσί

Ο Abu Huraira ανέφερε: Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, η ειρήνη και οι ευλογίες να τον σκεπάζουν, είπε:

Ο Αλλάχ ο Ύψιστος, θα πει την Ημέρα της Ανάστασης: Ω γιε του Αδάμ, ήμουν άρρωστος, αλλά δεν με επισκέφτηκες. Θα πει: Κύριέ μου, πώς θα μπορούσα να σ’ επισκεφθώ όταν Εσύ είσαι ο Κύριος των κόσμων; Ο Αλλάχ θα πει: Δεν ξέρεις ότι ο δούλος μου ήταν άρρωστος και δεν τον επισκέφτηκες και πως αν τον είχες επισκεφθεί θα με έβρισκες μαζί του; Ω γιε του Αδάμ, σας ζήτησα φαγητό αλλά δεν μου πρόσφερες τροφή. Θα πει: Κύριέ μου, πώς θα μπορούσα να σε φιλέψω, όταν Εσύ είσαι ο Κύριος των κόσμων; Ο Αλλάχ θα πει: Δεν ήξερες ότι ο υπηρέτης μου σου ζήτησε φαγητό αλλά δεν του πρόσφερες, αλλά αν του είχες προσφέρει τροφή, τότε  θα με είχες βρει μαζί του; Ω γιε του Αδάμ, σου ζήτησα νερό, αλλά δεν μου πρόσφερες. Θα πει: Κύριε μου, πώς θα μπορούσα να σου προσφέρω νερό, όταν Εσύ είσαι ο Κύριος των κόσμων; Ο Αλλάχ θα πει: Ο υπηρέτης μου σου ζήτησε ένα ποτήρι νερό, μα δεν του το πρόσφερες, αν όμως του είχες προσφέρει νερό για να ξεδιψάσει, θα με είχες βρει μαζί του.

Συλλογή Χαντίθ Μούσλιμ 2569, Sahih (αυθεντικό)



No comments: