Powered By Blogger

Monday, May 26, 2014

Η δεύτερη από τις Πέντε Αρχές Εκπαίδευσης στη Συναίσθηση της παρούσας Στιγμής


Αληθινή Ευτυχία


Έχοντας επίγνωση του πόνου που προκαλείται από την εκμετάλλευση, την κοινωνική αδικία, την  κλοπή  και την καταπίεση, είμαι αποφασισμένος να ασκώ τη γενναιοδωρία στη σκέψη μου, στον λόγο μου και στη δραστηριότητά μου. Είμαι αποφασισμένος να μην κλέψω και να μην παρακρατώ κάτι που ανήκει σε άλλους. Θα ξοδεύω το χρόνο μου, την ενέργειά μου  και υλικούς πόρους, με εκείνους που έχουν ανάγκη. Θα εξασκηθώ στην βαθειά παρατήρηση για να κατανοήσω, ότι η ευτυχία και η δυστυχία των άλλων δεν είναι ξένη προς την δική μου ευτυχία και δυστυχία. Θα ασκηθώ για να αποκτήσω ενσυνείδητα τη γνώση, ότι η αληθινή ευτυχία δεν είναι δυνατή χωρίς την κατανόηση και την συμπόνια, ότι πίσω από την επιδίωξη πλούτου, δόξας, δύναμης και αισθησιακών απολαύσεων μπορεί να υπάρχει πολύς πόνος και απελπισία. Έχω επίγνωση ότι η ευτυχία εξαρτάται από την εσωτερική στάση μου και όχι από τις εξωτερικές συνθήκες και ότι μπορώ να ζήσω ευτυχισμένα στην παρούσα στιγμή, εφόσον απλά έχω κατά νου, ότι έχω ήδη αρκετά περισσότερα για να είμαι ευτυχισμένος. Είμαι αποφασισμένος να Βιοπορίζομαι Ορθά, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω στη μείωση της ταλαιπωρίας των έμβιων όντων στη Γη και στην αντιστροφή της διαδικασίας υπερθέρμανσης του πλανήτη.

No comments: