Powered By Blogger

Tuesday, May 27, 2014

Η τρίτη από τις Πέντε Αρχές Εκπαίδευσης στη Συναίσθηση της παρούσας Στιγμής



Αληθινή Αγάπη


Έχοντας επίγνωση του πόνου που προκαλείται από την κατάχρηση στις σεξουαλικές σχέσεις, -(σχέσεις ενστικτώδεις, χωρίς συναίσθημα, χωρίς αξιοπιστία και αμοιβαίο σεβασμό)-, είμαι αποφασισμένος να καλλιεργώ την ευθύνη και να μαθαίνω τρόπους, ώστε να προστατεύω την ασφάλεια και την αξιοπρέπεια των ατόμων, των ζευγαριών, των οικογενειών και της κοινωνίας. Με επίγνωση, ότι η σεξουαλική επιθυμία δεν αποτελεί έκφρασης αγάπης και ότι η σεξουαλική δραστηριότητα υποκινείται από τον πόθο, βλάπτοντας  πάντα τον εαυτό μου όπως  και άλλους, είμαι αποφασισμένος να μην έχω σεξουαλικές σχέσεις χωρίς αληθινή αγάπη και μια βαθειά, μακροχρόνια δέσμευση, γνωστή στην οικογένεια και στους φίλους μου. Θα κάνω ό, τι μπορώ για την προστασία παιδιών από σεξουαλική κακοποίηση και για να αποτρέψω ζευγάρια και οικογένειες από τη διάλυση, εξαιτίας επιπόλαιων και ενστικτωδών σεξουαλικών σχέσεων δίχως περιεχόμενο. Βλέποντας ότι το σώμα και το μυαλό αποτελούν μια ενότητα, είμαι αποφασισμένος να μάθω κατάλληλους τρόπους για την διαχείριση της σεξουαλικότητάς μου και την καλλιέργεια τρυφερής καλοσύνης, συμπόνιας,  χαράς και  άρνησης αποκλεισμών, - αυτά είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία της αληθινής αγάπης -, για πληρέστερη ευτυχία δική μου και των άλλων. Όταν βιώνουμε την αληθινή αγάπη, γνωρίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε όμορφα στο μέλλον.

No comments: