Powered By Blogger

Wednesday, May 28, 2014

Η τέταρτη από τις Πέντε Αρχές Εκπαίδευσης στη Συναίσθηση της παρούσας Στιγμής


Μιλώντας με Αγάπη και Ακούγοντας Βαθειά

Έχοντας επίγνωση του πόνου που προκαλείται από ασυναίσθητους λόγους και από την αδυναμία να ακούσω τους άλλους, είμαι αποφασισμένος να καλλιεργήσω τον αγαπητικό λόγο και το να ακούω τον άλλο με συμπάθεια, με σκοπό να απαλύνω  τον πόνο και να προαγάγω τη συμφιλίωση και την ειρήνη στον εαυτό μου και στους άλλους ανθρώπους, που ανήκουν σε διαφορετικές εθνοτικές και θρησκευτικές ομάδες  και σε άλλα έθνη. Γνωρίζοντας ότι τα λόγια μπορεί να φέρουν καρπούς ευτυχίας ή  δυστυχίας, είμαι αποφασισμένος να μιλώ με ειλικρίνεια, χρησιμοποιώντας λέξεις που εμπνέουν εμπιστοσύνη, χαρά και ελπίδα. Όταν γεννιέται μέσα μου ο θυμός, είμαι αποφασισμένος να σιωπώ. Θα χρησιμοποιώ την άσκηση της αναπνοής με  επίγνωση, όπως  και του περιπατητικού διαλογισμού, ώστε να αναγνωρίσω βαθειά μέσα μου τον θυμό. Γνωρίζω, ότι οι ρίζες του θυμού μπορεί να αναζητηθούν στις στρεβλές αντιλήψεις μου και στην έλλειψη κατανόησης του πόνου μέσα στον εαυτό μου, αλλά και στον διπλανό μου. Θα μιλώ και θα εκφράζομαι με τέτοιο τρόπο, που να μπορεί να βοηθηθεί ο εαυτός μου, όπως και άλλα άτομα ώστε να μεταμορφωθεί  η δυστυχία και να βρεθεί διέξοδος από δύσκολες καταστάσεις. Είμαι αποφασισμένος να μην επιτρέψω τη διάδοση ειδήσεων αν δεν είμαι βέβαιος για την ακρίβειά τους και να μην προφέρω  λόγια, που μπορούν να προκαλέσουν διαίρεση ή  διαφωνία. Θα ασκούμαι στην Ορθή Επιμέλεια, προκειμένου να καλλιεργήσω την ικανότητά μου για κατανόηση, αγάπη, χαρά και άρνηση των αποκλεισμών, ούτως ώστε σταδιακά να μεταμορφωθούν ο θυμός, η βία και ο φόβος  που βρίσκονται βαθειά μες στη συνείδησή μου.


No comments: