Powered By Blogger

Thursday, May 29, 2014

Η πέμπτη Αρχή Εκπαίδευσης στη Συναίσθηση της παρούσας Στιγμής


Τροφή και Θεραπεία


Έχοντας επίγνωση του πόνου που προκαλείται από την ασυναίσθητη κατανάλωση, είμαι αποφασισμένος να διατηρούμαι σε  καλή φυσική κατάσταση, σωματική και ψυχική, για τον εαυτό μου, την οικογένειά μου και την κοινωνία μου, μέσω ενσυνείδητης διατροφής και κατανάλωσης διαφόρων αγαθών. Θα ασκηθώ  ψάχνοντας  βαθειά μέσα μου, για το πώς θα αφομοιώνω τα Τέσσερα Είδη των Θρεπτικών Συστατικών, δηλαδή τα βρώσιμα τρόφιμα, τις εντυπώσεις των αισθήσεων, τη  βούληση και τη συνείδηση​​. Είμαι αποφασισμένος να μην παίξω τυχερά παιχνίδια ή να κάνω χρήση αλκοόλ, ναρκωτικών, ή οποιουδήποτε άλλου προϊόντος που περιέχει τοξίνες, όπως είναι ορισμένες ιστοσελίδες, ηλεκτρονικά παιχνίδια,  τηλεοπτικά προγράμματα, ταινίες, περιοδικά, βιβλία και συζητήσεις. Θα εφαρμόζω πρακτικές που θα επικεντρώνονται στην παρούσα στιγμή, κατά τέτοιο τρόπο, που να είμαι σε επαφή με στοιχεία  αναζωογονητικά, θεραπευτικά  και εποικοδομητικά μέσα και γύρω μου. Δεν  θα αφήσω  τη λύπη και την οδύνη μου να με σύρουν  πίσω στο παρελθόν, ούτε θα αφήσω τις ανησυχίες, το φόβο, ή κάθε λογής στερητικό σύνδρομο να απομακρύνει την προσοχή μου από την  παρούσα στιγμή. Είμαι αποφασισμένος να μην προσπαθήσω  να συγκαλύψω  τη μοναξιά, το άγχος ή άλλη αναποδιά, χάνοντας τον εαυτό μου μέσα στην βουλιμική κατανάλωση. Θα σκέφτομαι την αλληλοπεριχώρηση και θα καταναλώνω με τρόπο, που να διαφυλάσσεται η ειρήνη, η  χαρά και η ευεξία στο σώμα και στη συνείδησή ​​μου, όπως επίσης  και στο συλλογικό σώμα και  στη συνείδηση ​​της οικογένειάς μου, της κοινωνίας μου και στη Γη .

No comments: